Tuesday, March 4, 2014
Siste skirenn denne sesongen for Kasper
Da er langrennsski trening med skolen ferdig for i år og Kasper gikk avsluttende renn i dag. Føler sesongen nettopp har startet men det er slik det er her, bare et par måneder på hver idrett. Neste er 'track and field', friidrett. Kasper har rød lue og blå jakke;
Tirsdags ski
I dag gikk vi deler av Tour of Anchorage og hadde god lunsj på Thai restaurant. Det kommer stadig folk som har bodd her tidligere tilbake på på besøk. I dag var det 3 stk fra Azerbaijan, New Orleand og Houston.
Sunday, March 2, 2014
Iditarod restart
Vi kjørte ut til Iditarod restart i Willow (ca 1.5 time fra Anchorage. Masse folk, grilling og kos i nydelig vær. Møtte også en del nordmenn som heiet på de norske musherne;
Tour of Anchorage
Da har vi begge gjennomført Tour of Anchorage, 26 km totalt med 10 km tøff oppover i starten. Løypen måtte endres pga lite snø. Jan skulle egentlig gå 50 km og jeg 40 km men nå ble det 26 km istedet. Jeg brukte 1:45 og Jan 1:35!
Saturday, March 1, 2014
Iditarod
Subscribe to:
Posts (Atom)







































