I dag har jeg mimret over året som har gått og det er så utrolig mange gode minner med dere:) Her er noen:
Thursday, January 1, 2015
Godt Nytt År!
Vi ønsker dere alle et Godt Nytt År og takk for det gamle!
I dag har jeg mimret over året som har gått og det er så utrolig mange gode minner med dere:) Her er noen:
I dag har jeg mimret over året som har gått og det er så utrolig mange gode minner med dere:) Her er noen:
Nyttårsfeiring
Dette ble den første nyttårsfeiringen i Anchorage. Vi dro til downtown Anchorage og så på fyrverkeri kl åtte før vi dro og spiste fem retters middag på Kinleys.
Vi savner feiringen i Sirdal og hvert år har vi med en sauegave som dette året ble en alternativ versjon:
Subscribe to:
Posts (Atom)






















