Thursday, January 1, 2015

Godt Nytt År!

Vi ønsker dere alle et Godt Nytt År og takk for det gamle!
I dag har jeg mimret over året som har gått og det er så utrolig mange gode minner med dere:) Her er noen:









Snø


I går regnet all snøen bort utenfor huset så da var det deilig å vokne til snø:)

Nyttårsfeiring


Dette ble den første nyttårsfeiringen i Anchorage. Vi dro til downtown Anchorage og så på fyrverkeri kl åtte før vi dro og spiste fem retters middag på Kinleys.




Vi savner feiringen i Sirdal og hvert år har vi med en sauegave som dette året ble en alternativ versjon: