Wednesday, February 4, 2015
Alyeska ski skole
I dag kjørte jeg med Tracy til skiskole og det var nydelig sol over tåken. Vår fantastiske instruktør Bre i gul jakke.
Tuesday, February 3, 2015
Spencer loop
Jeg tok Spencer loop for første gang i år og det er ganske mye oppover så en tung løype. De andre gikk Hillside og så dro vi på lunsj etterpå.
Monday, February 2, 2015
Superbowl
Jennifer kom innom og så superbowl og vi var alle Seahawks fan og var alle i sjokk over det strategisk dårlige spillet der de fikk en 'interception' og tapte. Men det stoppet oss ikke fra å kose oss med hjemmelaget hamburgere. grillsessongen er ennå ikke over;)
Sunday, February 1, 2015
Ski for women
Jeg og Eli var 'the sweethearts'i Ski for Women i dag, et skirenn til inntekt mot vold for kvinner. Nydelig sol og 4 km flott løype.
ExxonMobil party
I kveld var det Las Vegss ExxobMobil party. Alle fikk tildelt brikker som de kunne sende inn til loddtrekninger eller spille poker eller 21 for å øke gevinsten. Det gikk bra en stund før vi gikk 'all in' og tapte alle pengene;
Snøskredkurs i Turnagain pass
Høydepunktet var å renne ned på pudder!!
Vi startet i skyggen og vare -13 grader;
Gravde
'Snowpit';
Litt mer utfordringer på slutten
Subscribe to:
Posts (Atom)
















































