Sunday, April 5, 2015
McHugh
Det har vært vårstemning her i Anchorage så vi var overrasket over å våkne opp til snø utenfor huset. Det ble en sen frokost før vi tok en liten ettermiddagstur fra McHugh parkeringsplass og opp mot McHugh, som var en ny tur for meg. Vi hadde alt fra sol og varme til litt snø og vind sa det skiftet fort.
Påskeegg
Jeg har vært på påskeeggjakt, men det er påskekurver som er tingen her borte. Det er jo litt mer plass oppi, så ungene ble fornøyde etter at de fant de på skattejakt i huset:
Friday, April 3, 2015
Flyplasstripa
I dag var det kjekt med fullt hus siden både Oskar og Kasper som har venner på besøk og da var det fredagspizza!
Jan og jeg tok en liten luftetur når han kom hjem fra jobb og det er så deilig at det er lyst til langt på kveld. Vi dro opp til flystripa like ovenfor der vi bor.
Bursdagsløpetur
I dag var det Briana's bursdagsløp (31 år), så stor spredning i både alder og ferdigheter;) Ei sprang 160 km fjelløp i helga og vant på 22 timer og slo alle guttene og satt løyperekord. Ei annen hadde nettopp vært i Houston for Ninja Warrior (som blir sendt på TV) og en annen kom fra Hawaii og triatlon.
Shakespeare
Det var nydelig vær ute men ungene sitter inne å gjør lekser. Kasper skriver stil om Shakespeare og feminisme.
Subscribe to:
Posts (Atom)












