Thursday, June 4, 2015
Mosvannet og bytur
Kasper har vært med Peder og Fredrik på skolen og i dag var det fugletitting rundt Mosvannet. Etterpå dro de på bytur.
Wednesday, June 3, 2015
Stokkavannet og byen
Jeg tok en tur rundt Sokkavannet i morges og på vei tilbake gikk jeg innom huset. Hun inviterte meg inn og de trivdes bra der. Senere ble det bytur med Marianne som hadde tatt seg fri fra jobb siden jeg kom:)
Balto
Balto er den nye babyen i familien og er så skjønn! Vi gikk tur med Balto til Nina sitt 'nye' flotte hus på Tasta.
Det er lenge siden jeg har sett så kraftig regn så det var bra innevær. Jeg dro innom jobben i nesten fire timer så det var kjekt å hilse på igjen. Får se om det blir tid til en liten tur til.
Det er lenge siden jeg har sett så kraftig regn så det var bra innevær. Jeg dro innom jobben i nesten fire timer så det var kjekt å hilse på igjen. Får se om det blir tid til en liten tur til.
Monday, June 1, 2015
Stavanger
Det var stor gjensynsglede da vi kom til Stavanger. Marianne kom og hentet oss på flyplassen og så dro vi rett til golf der Kasper ble med på trening med Fredrik. Vi overrasket Peder og Marie som ikke visste vi kom!
Subscribe to:
Posts (Atom)


























