Thursday, June 4, 2015

Sol i Stavanger


Deilig å slappe av i solen etter ny regnrekkord i mai i Stavanger:

Mosvannet og bytur


Kasper har vært med Peder og Fredrik på skolen og i dag var det fugletitting rundt Mosvannet. Etterpå dro de på bytur.

Dalsnuten


Det ble en flott tur i solskinn til Dalssnuten med Marianne og Balto.


Wednesday, June 3, 2015

Hall Toll


Det var så kjekt å treffe så mange venninner på Hall Toll i kveld:

Stokkavannet og byen


Jeg tok en tur rundt Sokkavannet i morges og på vei tilbake gikk jeg innom huset. Hun inviterte meg inn og de trivdes bra der. Senere ble det bytur med Marianne som hadde tatt seg fri fra jobb siden jeg kom:)

Balto

Balto er den nye babyen i familien og er så skjønn! Vi gikk tur med Balto til Nina sitt 'nye' flotte hus på Tasta.

Det er lenge siden jeg har sett så kraftig regn så det var bra innevær. Jeg dro innom jobben i nesten fire timer så det var kjekt å hilse på igjen. Får se om det blir tid til en liten tur til.



Monday, June 1, 2015

Stavanger

Det var stor gjensynsglede da vi kom til Stavanger. Marianne kom og hentet oss på flyplassen og så dro vi rett til golf der Kasper ble med på trening med Fredrik. Vi overrasket Peder og Marie som ikke visste vi kom! 





Vi gikk forbi huset vårt og nabohuset holder på å falle sammen men det er fine blomster i hagen;)