Wednesday, September 5, 2018

Rennesøyhornet

Jeg og Marian tok en ettermiddagstur til Rennesøyhornet. Det var en ny vei gjennom skogen så vær litt obs hvor en tar av og ikke følg steinmuren for langt (sti der folk har gått feil)





Sunday, September 2, 2018

Hatten (850 moh)


Vi bestemte å ta turen selv om det var regn og lavt skydekke. Været bedret seg så vi fikk en fantastisk 360 graders utsikt. Noe av den flotteste utsikten vi har sett.

Saturday, September 1, 2018

Stetind (1392 moh)


Det var 1 år siden sist vi prøvde men måtte snu like etter fortoppen pga dårlig vær. Denne gang var det strålende sol og litt vind og flere som prøvde seg. Superhappy over at vi nådde toppen! Jan guided opp. Fingertipptraversen var litt trikk på siste del og hadde litt stor sekk som kom litt i veien, men kom greit over: ) Vi brukte ca fem timer opp og koste oss på en vindstille topp.