Er ikke klar for vinter ennå så er glad snøen regnet bort;) Kasper og Wolverines gikk videre etter å ha vunnet innledende runde i sluttspillet. Når treneren snakker etter kampen må alle ned på ett kne og høre etter. I morgen må de ha med karakterutskrift på trening og han fokuserer på skole, kameratskap, oppførsel, team etc i tillegg til football når de prater etter hver trening og kamp;)
Thursday, September 26, 2013
Tuesday, September 24, 2013
Monday, September 23, 2013
Sunday, September 22, 2013
Fotball-lørdag
En ny fotball-lørdag fra ett til ti på kvelden. Først Kasper og Wolverines som ledet så mye at de måtte ta ut beste spiller (bak på bilde av de tre guttene) og spilte med nye regler av hensyn til det andre laget (fikk ikke kaste ballen og bare løpe gjennom midten). Da fikk de andre til litt spill og alle var fornøyd...bortsett fra de som frøs på sidelinjen. Egen gass varmer var med til spillerne;)
Subscribe to:
Posts (Atom)






















