Lurte ungene ned på en ettermiddagstur i Kincaid i -18 C. Møtte elg igjen.
Thursday, December 26, 2013
Wednesday, December 25, 2013
Første juledag
Ute er det minus 20 grader og vi koser oss inne i dag med bygging av fuzzball bord og masse god mat;)
Fenalåret kom i posten fra Florida i går kveld og nå er det rømmegrøt og spekemat. (Masse rester fra i går siden rømmegrøten ble jo ikke den store slageren blandt Alaskarne;)
Alaska juleaften
Så var vi hjemme hos Ryan, Eli sin kjæreste sine foreldre med masse god mat, nisse og gaver. Vi hadde med rømmegrøt og spekemat, men kan vel ikke skryte på oss at rømmegrøten ble en stor slager;) dro hjem utpå kvelden for å pakke opp gaver. Ribben sparer vi til i morgen;)
Sunday, December 22, 2013
Subscribe to:
Posts (Atom)




























