Thursday, December 26, 2013

Mice loop

Lurte ungene ned på en ettermiddagstur i Kincaid i -18 C. Møtte elg igjen. 





Spencer loop

Bare -14 C i dag;) jeg og Jan tok en tur på morgenen.









Wednesday, December 25, 2013

Første juledag

Ute er det minus 20 grader og vi koser oss inne i dag med bygging av fuzzball bord og masse god mat;)
Fenalåret kom i posten fra Florida i går kveld og nå er det rømmegrøt  og spekemat. (Masse rester fra i går siden  rømmegrøten ble jo ikke den store slageren blandt Alaskarne;)



Fra kjøkkenvinduet;





Alaska juleaften


Nå har vi hatt vår første julefeiring halvveis Alaska style. Juleaften startet med ski, der ungene dro i slalombakken i Hilltop og jeg og Jan tok en langrennstur. 
Så var vi hjemme hos Ryan, Eli sin kjæreste sine foreldre med masse god mat, nisse og gaver. Vi hadde med rømmegrøt og spekemat, men kan vel ikke skryte på oss at rømmegrøten ble en stor slager;) dro hjem utpå kvelden for å pakke opp gaver. Ribben sparer vi til i morgen;)


Gaveutdeling

Nissen var halvt Viking og alle måtte sitte på fanget når det var gaveutdeling.








Hjemme hos oss:

Den største gaven (fuzzball)


To min massasje fra Kasper til Oskar; 








Sunday, December 22, 2013

Englebarna

Skitur til Alyeska




Kjørte forbi isklatring på vei hjem;




Skitur


Et vanlig syn når vi er på tur (ryggen til Jan) 

Flere Juletrær er pyntet;


Only in Alaska

Treningsstudio I Alaska (se skiltet)