Tuesday, January 21, 2014

Skøyteski trening

Jeg har begynt på skøyteski kurs med Jan Buron, tidligere langrennsløper fra Polen. 

Oppvarmingen tok nesten knekken på meg før vi skulle gå flere km uten staver. Det gikk ikke så bra for min del, da jeg knapt greier å skøyte opp med staver. Puhh, er helt utslitt, etter masse instruksjoner. Så får jeg prøve etterhvert å få det til i praksis;)


Fottur

Da ble skiene liggende i bilen og det ble fin fottur i stedet. Alle fortviler over at snøen regner bort;(















Monday, January 20, 2014

Truck


Til og med på togskinnene;







Kul butikk

All snøen regner bort :(

Jeg og Kasper tok en tur til Alyeska og satset på at det snødde på toppen men toppen var desverre stengt så det var den korteste turen med en heistur. Det pøsregnet så vi dro tilbake til Anchorage og opphold;)




Sunday, January 19, 2014

Neon bowling bursdag

Kasper feirte bursdagen med neon bowling og overnatting. De har fri fra skolen i morgen siden det er Marthin Luther King dag. 





Ingen skal gå sultne herfra;

Kjellerstua fungerer bra! Var nede en tur nå og da var det sjakk, fussball og playstation; 










Exxon's New Years Party

Exxon's Happy New Year party med Casino etter maten;) veldig kjekt! De fake pengene kunne vekslet inn til lotteribiletter som ble trukket senere på kvelden.  Hadde masse penger en stund, men så forsvant de visst;)