Friday, February 21, 2014
Wednesday, February 19, 2014
Stafett
Var med å hjalp til på nytt skirenn, stafett 4x1km, der Kasper sitt lag tok 2 plass! Stor spredning der noen ble ferdige mens de andre var på andre etappe. Bra underholdning;)
Halv meter pudder
Det var lang kø med pudderivrige alaska're da heisen åpnet klokken halv elleve i dag. Jeg har aldri sett noe lignende som å slippe villdyr ut av bur og hele fjellet ble dekt av ski og snowboardere.
Fantastiske forhold der vi fikk kjørt i lett snø opp til lårene.
Her er instruktøren vår som er en fantastisk skikjører og lærer
Tuesday, February 18, 2014
Bartlett trail system
Nå har vi fått mere snø!! og dro til et nytt skiområde (for meg) lenger nord i byen. Flotte kuperte løyper inne i skogen. God lunsj på vietnanesisk restaurant etterpå før jeg hjalp til på Kasper's skitrening.
Monday, February 17, 2014
South ble State Champion
Godt å ha Eli hjem etter 3 dager cheerleading i Wasilla. Laget vant alle kampene og ble state champion!
Subscribe to:
Posts (Atom)




















