Tuesday, March 25, 2014
Monday, March 24, 2014
Eli og jeg på langrenn
Eli ble med på skøyteski i finværet!
Fantastiske forhold i Kincaid med nypreppede løyper.
Dro innom cafe på hjemveien for å øke sjansene for gjentagelse;)
Ekstra service
Da jeg skulle dra fra visitor senteret (der jeg jobber 3 timer hver mandag) var det noen student er fra Malaysia der som planla en tur til dyreparken Det er ikke så lett uten bil, så jeg tilbø dem skyss og sightseeing til Glen Alps. De var overlykkelige og tok masse bilder og det toppet seg da en paraglider landet rett ved oss;)
Sunday, March 23, 2014
Solnedgangtur
Vi fant fram de klassiske skiene og gikk en kveldstur oppe i fjellet, men litt for mange gresstuster til at det ble noe særlig gli;)
Saturday, March 22, 2014
Hesteslede
Vi ble invitert med på hestesledetur rett i nærheten fra her vi bor. Fantastisk vær og sledetur. Etterpå dro vi hjem til oss på middag og fuzzball;)
Friday, March 21, 2014
'Couple ski'
Var på couple ski i nydelig vær på fredagskveld og nå er det lyst til kl 9. Dro hjem til noen etterpå for mat og drikke og alle har med en liten rett. Det går på rundgang hvem som har det. Veldig sosialt og koselig!
Subscribe to:
Posts (Atom)



































