Thursday, December 25, 2014

Julaften


Vi kom ikke hjem fra juleselskapet før i ni tiden og det ble gaveåpnin til midtnatt. Ribben skal vi ta i morgen og håper på en tur til Alyeska først:

Førjulsfest hos Ryan


Vi ble invitert til foreldrene til Ryan i år også og det var nydelig mat og 'Cinese gift exhange' og kortspill:

Facetime


Det ble koselig 'julefeiring' med familien over facetime:

Løpetur på julaften


Jeg vekte Jan litt før åtte for å dra på joggetur med løpegjengen min. Det var utrlog fint i morges og en bra start på dagen:)

Wednesday, December 24, 2014

Lille julaften

Da har vi vært 35 stk her på lille juleaften med norsk mat og drikke. Der var veldig koselig! 

Tuesday, December 23, 2014

Kransekake


Jeg og Kasper prøvde oss på kransekake men en skal vel lete lenge etter en mere stusslig kake. Ser ut som grovbrød og ble som stein så vi får prøve igjen:)




Vi er bedre på pepperkaker:

Sunday, December 21, 2014

Alyeska

Da ble det en liten tur til Alyeska i dag også og det snødde!!! Og masse nysnø så det lover godt. 







Oskar prøvde for første gang de nye skiene og skoene.