Saturday, May 30, 2015
Friday, May 29, 2015
Grisehuset
I dag var det utvasking og ordning i Grisehuset der vi skal ha frokost etter 70 års dagen. Ungene fant også noen gamle sykler som de vasket og prøvde.
Thursday, May 28, 2015
Bursdagsforberedelse
Jeg merker ennå jetllag og våknet kl fem om morgenen og tok en joggetur. Det var ingen andre å se rundt Gullringmoen, som er runden til mamma og pappa og Anne Berit, men det var masse hvitveis:
Og bilene var fyllt opp til randen på vei til Meråker:
Wednesday, May 27, 2015
Bytur
I dag ble det en liten bytur og Hedda hadde avspasering fra skolen så det var koselig at hun kunne også kunne være med. Vi dro innom det nye senteret på Lade som var nyoppusset i oktober og var veldig lyst og fint. På ettermiddagen kom Turid og ungene kjørende helt fra Stockholm så da er nesten hele gjengen samlet.
Odin har litt av en utsikt på fotballtreningen:
Subscribe to:
Posts (Atom)









