Monday, August 24, 2015
Peak 2 med Eli
Eli gikk på ny fjelltopp i dag, Peak 2, som ligger bak Flattop. Fin tur men litt synd å se at høstfarvene allerede begynner å komme.
Sunday, August 23, 2015
UAA- University of Anchorage Alaska
Vi dro og kikket på Eli sine forelesningsaler og ble overrasket hvor hvor nytt og fint det var;
Fotball
Vi dro fra Seward rett på Kasper sin fotballkamp der han kicket for JV. Han kicket for første gang touchback og scoret extrapoeng så han var veldig fornøyd. De vant 27-14 over Diamond. Etterpå var det Varsity og Eli og Ryan kome for å se på lillebroren til Ryan. Han ble dessverre skadet så de dro og vi dro også halveis (de tapte 48-20) og så hentet jeg Kasper i elleve tiden siden hele laget tar buss tilbake til South.
Lost Lake Run
Lost Lake er et veldig populært løp i Seward som blir utsolgt etter 10 minutt. Vi var med på Susie's lag som er mange fra løpegruppen og noen fra sykehuset der hun jobber som akuttmottak lege. Inntektene går til cystisk fibrose. Det var 26 km løp og over 600 m opp, så det ble litt gåing og løping. Set var utrolig fint på toppen og der var det drikkestasjoner før det helsigvis var nedover de siste 10 km.
Men så ble han dårlig så jeg måtte kjøre hjem, men det hjalp med litt søvn. Han måtte faktisk legge seg litt ned i løpet også;)
Det var musikk, øl og hamburger i mål og guvernøren delte ut premier. Teri på laget kom på andre plass i sin aldersgruppe.
Teri
Susie og Jackie
Subscribe to:
Posts (Atom)






























