Tuesday, September 22, 2015
Symphony lake
Jeg var på bokklubb i morges så jeg startet et par timer etter de andre på vei til Symphony lakes. Jeg møtte noen fra gruppen og det ble en lang trim/joggetur på litt over 3 timer. Det var veldig gjørmete sti.
Sunday, September 20, 2015
Rendesvouz Ridge mot Symphony Lake
Det ble en flott ettermiddagstur til Rendesvouz ridge mot Symphony Lake;
Homecoming kamp
Det ble seier over East på både JV og Varsity så det var god stemning!
Det var frost når jeg kjørte Kasper kl 7 i morges men det ble heldigvis litt varmere i solen.
Crow Pass og Raven Glacier
Etter Kasper sin fotballkamp tok vi en ettermiddagstur ril Girdwood og Crow Pass. Jeg har vært der før men det var første gang Jan var der. Det var nydelig vær og masse snø på toppen.
Friday, September 18, 2015
Subscribe to:
Posts (Atom)



































