Tuesday, September 22, 2015

Symphony lake

Jeg var på bokklubb i morges så jeg startet et par timer etter de andre på vei til Symphony lakes. Jeg møtte noen fra gruppen og det ble en lang trim/joggetur på litt over 3 timer. Det var veldig gjørmete sti.











Middag

Vi spiste middag ute i går kveld;)

Sunday, September 20, 2015

Rendesvouz Ridge mot Symphony Lake

Det ble en flott ettermiddagstur til Rendesvouz ridge mot Symphony Lake;



Eagle Lake og Symphony Lake;












Homecoming kamp

Det ble seier over East på både JV og Varsity så det var god stemning!
Det var frost når jeg kjørte Kasper kl 7 i morges men det ble heldigvis litt varmere i solen. 





Nordlys

Det var utrilig bra Nordlys i kveld når jeg hentet Kasper. 





Crow Pass og Raven Glacier


Etter Kasper sin fotballkamp tok vi en ettermiddagstur ril Girdwood og Crow Pass. Jeg har vært der før men det var første gang Jan var der. Det var nydelig vær og masse snø på toppen.