Friday, October 30, 2015
Thursday, October 29, 2015
Cougar town
Vi spinster lunsj på Cougar grill på vei hjem fra Mt St Helen. som nesten var litt Alaska stil;
De hadde pyntet på toalettet
Det var veldig god mat. Det er smekkfullt her på sommeren men vi var de eneste i dag.
Tett i tett med stubber
Avskjedsfest på Anchorage Brewery
Jan hadde avskjedigfest på Anchorage Brewery i dag som egentlig var stengt men åpnet for privat selskap. Det var veldig koselig.
Mount St Helen
I dag ble det en ny fjelltopp; Mt. St Helen som er 8366 (2725 m) høyt så mye stigning. Vi måtte ha permit for å gå til toppen. De selger 100 per dag og våren 2016 begynner allerede å bli utsolgt. Det var bare 7 stk i dag. Vi skulle egentlig i morgen men det er meldt snøstorm. Vi startet i regn så veldige mye vind men var så heldige å fikk sol på toppen. Det er 10 timers tur men vi brukte seks. Når jeg ringte skogsvokterene før turen sa de det kom til å bli en lett tur for oss som var fra Alaska;)
Fjellet hadde sist utbrudd i 2008. Vi kunne se røyk nede i krateret.
Vi så ned på Krateret i St Helen. I bakgrunn ser vi Mt Rainier.
St Helen
Det var et par tyskere som tok bilde av oss.
Kongestol
Tre-kos
Fat Head's brewery
Etter nydelig middag på Andina (en Peruansk restaurant) dro vi innom Fat Head bryggeri som hadde vunnet masse priser for sitt øl;
Tuesday, October 27, 2015
Subscribe to:
Posts (Atom)










































