Så halv sju neste måned:
Tuesday, October 3, 2017
Kjerag
Vi dro opp lørdag kveld og sov på Lysebotn turisthytte. Vi startet i halv sju tiden med hodelykt for å komme opp før tåken. Det var lavt skydekke men klarnet når vi kom til bolten. Spektakulær utsikt.
Frafjordhatten
Vi hadde egenlig tenkt oss til Trollakyrkja men flom (elver og foser over stien) gjorde at vi måtte snu. Frafjordhatten (815 moh) ble en våt men veldig fin tur. Tok turen innom Månafossen på hjem for å sjekke de store vannmassene.
Tuesday, September 26, 2017
Hamarøyskaftet
Vi startet tidlig fly fra Stavanger og rakk akkurat 12 ferja til Hamarøy for å prøve oss på Hamarøyskaftet. Det var lavt skydekke og regn men værmeldingen så bedre utover ettermiddagen. Finværet ventet på seg så det var kaldt og vått i starten. Klatringen var klassifisert mellom 4 og 5 så Jan ledet an og jeg fulgte etter med litt drahjelp fra Jan. Etterhvert stoppet regnet og det ble strålende solskinn når vi nærmet oss toppen. Veldig stolte av oss selv! Vi rappellere 4 taulengder ned. Spiste på ferjekroa på Frag før vi dro med ni ferja til Kjøpsvik og Stetind hotel.
Subscribe to:
Posts (Atom)








































