Thursday, December 19, 2013

Isbading

På lørdag skal jeg hoppe i frysende vann!! Håper det blir varmere enn de -20 gradene vi har hatt de siste dagene.brrr. De lager hull I en innsjø her i anchorage og flere hundre skal være med i Polar Plunge, som er å hoppe i sjøen til inntekt for spesial olymics...alt de gjør for veldedighet i Alaska;) De er noen hardhauser og jeg må vise at nordmenn også er tøffe norske vikinger!!!! Jeg har laget en veldedighetsside for å samle penger til Special O. Alt dette er nytt for meg og de erfarne lagde dette for flere måneder siden og ikke et par dager før;)
Så kan ikke akkurat skryte av å ha samlet inn så mye penger, men enda noen dager igjen!

Her er websiden og støtte kan gis ved å trykke på den grønne 'donation knappen'

Dere kan også følge med live på de som hopper( jeg hopper med en gjeng kl 12);

No comments:

Post a Comment