Friday, January 30, 2015

Løping, ski, couple ski og Ansep extragavanca


Startet dagen med løpetur i nysnø og rosa himmel fra Prospect height. Sener var jeg med Kasper og langrennsgruppen som var på den førse skituren på Hillside. Jeg gikk bakerst for å passe på nybegynnerne. Det var underholdende ned små bakker der alle falt da de ikke greide å svinge. Ellers var noen litt bedre så jeg tok 5 stykker med på ekstra runde og de syntes det var så morsomt og takket for at jeg ble med:) Kasper går med 'ekspertene', men det er bare et par stykker som går aktivt på ski. Han synes det er veldig morsomt.
Etter ski var det rett ut på Ansep extrgavanca for Jan og Kasper, som stilte istedet for meg. I år var det Eugene Cernane, siste mann på månen, Apollo 17, in December of 1972, de fikk hilse på og hade en presentasjon.

Jeg dro pa couple ski og dro hjem til Mary Jane for potluck og bursdagsfeiring:

Løpetur:

Skigruppen på Goldenview:

Dresset opp til ANSEP ektragavansa:

Couple ski:

No comments:

Post a Comment