Sunday, September 13, 2015

Halvmaraton i Talketna

I dag sto jeg opp kl seks for å dra på halvmaraton i bushen i Talketna. Det var fire andre fra løpegruppen som dro og inntektene gikk til barneskolen. Foreldrene arrangerte løpet og de er ganske avslappet på det meste der så vi var usikre  på om vi kom til å finne frem. Kartet over løypen var tegnet med farveblyanter i skikkelig Talketna stil. I starten var det noen som viste vei men etterhvert måtte vi stoppe og lese hva de hadde skrevet  på papptallerkener for å forklare løypa. Litt orientering uten kart, men jeg sprang med Michelle og vi fant frem og det gikk fint. Det var så mye bedre å springe i skogen med nydelige høstfarver. Det var ekstremt mye vann etter alt regnet og vi prøvde å unngå dammene men av og til var vi opp til knærne i vann. Det ble 22 km på 2:38 så vi var fornøyde.


På vei opp i pøsende regn 


Løypekarter

Jeg har vært potte tett denne uken men følte meg bedre i dag. Men hadde med hostesaft og powerbar

Michelle i shurrlebussen på vei til start


Starten var ved et koselig bakeri som Megan sin venn drev:

Ferdige;


Vinnere i klassen vår 40-49, Ronda og Kristen på 2:27;




Jeg fikk ikke tatt noen bilder under løpet men tok noen på lunsjen etterpå for å vise hvordan det var




Så kom solen mens vi spiste lunch 



No comments:

Post a Comment