Thursday, December 17, 2015

Eli og Oskar fremme i Stavanger


Det var en lettelse når Eli, Oskar og Jan ringte fra Stavanger og at alt hadde gått greit bortsett fra alle forsinkelsene. Eli fikk ikke baggasjen i Oslo som sikkert var like greit siden det var mye å dra på inn til Ambassaden. Hun har ikke fått baggasjen ennå så håper den dukker opp snart. Det gikk heldigvis veldig greit på ambassaden så da er studentvisa på vei i løpet av 10 dager:)

Etter litt styr med sofasalg her var det endelig noen som hentet den i kveld. Nå er huset helt strøkent og rent og det er utsjekk i morgen kl 2.

Jeg var på veldig koselig og morsom lunsj med Hilde, Tracy og Rachel i dag. Hilde kom for andre gang tilbake til Alaska siden hun flyttet i sommer og de skal feire julen her. Jeg fikk et nydelig smykke av Rachel og Hilde av en snøkrystall for minner om alle skiturene vi har hatt i Alyeska.

Jeg hentet Kasper fra sin siste skoledag på South og kompisen Kevin sa at det var veldig mange jenter som begynte å gråte siden Kasper skal flytte. Han er på besøk til en venninne nå og de har vært på lysshowet i dyrehagen.

I morgen er det min første trening denne uke (som er uvant siden jeg har trent nesten hver dag siden jeg flyttet hit). Etterpå er det lunsj med løpegruppen, utsjekk av huset, og møte ei fra visitorsenteret downtown, og 40 års dag på kvelden. Så det skal bli en morsom og travel slutt på oppholdet.



No comments:

Post a Comment